środa, 2 kwietnia 2014

Nareszcie jest jak było...

 Nareszcie! Patrycja zerwała z Krzyśkiem i kto wie, może będzie chodzić z Tomkiem ♥ Już się zbliżyłyśmy bardziej do siebie i w sobotę nawet się spokamy :D Ja postawiłam na samotność... już nie staram się o Tomka ale odezwał się do mnie mój przyjaciel a zarazem mój były.. ;3 Nie mam pojęcia czy powróci to co wcześniej.. ale pamiętam jak było nam fajnie i to, że zerwaliśmy nie oznaczało dla nas, że mamy się nie odzywać do siebie i w ogóle... nadal się wydurniamy jak dawniej.. i ja to kocham :3 uwielbiam się wydurniać ;p takie krejzole z nas hahahahah :D
 Albo mi się wydaje albo się uzależniłam od pewnej gry.. jest to Moviestarplanet <3 Nawet nie wchodzę tak często jak dawniej na fb <to link do mojego prf>  . Chcecie to zaproście :)
 Ostatnie nie wiem o czym mam pisać życie takie nudne :P

P.S. nazwa na msp : Suodka Kiniaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz